pondelok 27. februára 2017

8. týždeň - téma "Mesto"

"Mesto - lietajú aj na červenú!"
Zdenka Cintulová


Míra Dušánek


"Aquapark verze Hlučín"
Lukáš Hartmann


"Moje město"
Zdeněk Kamrla


"Na tramvajové zastávce"
Jirka Kotiš


"Sídliště"
Jana Kučerová


"Dlouhý dík za město s třemi vykřičníky."
Eda Lisník


Milan Maxa


"Moje mesto..."
Oľga Nyitrayová - NOLI


,,Fotka je spojení vize fotografa s realitou... 
a pak, že nemůžu mít oči všude"
Teri Poláchová


Dáša Sládková


"Ke věži"
Jirka Šuran


"Kráľovské mesto"
Miro Tomeček


"Vinohradnícke mestečko"
Lenka Vízdalová


"Pohľad na mesto - prístupné od 12 r. alebo 135 cm. :-)"
Jozef Žabka

9 komentárov:

  1. Semafor super a Eda také bezva....ve vinohr.městečku si dokážu představit trochu pobejt. Ještě mě zaujala tram.zastávka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa veľmi páči Jirkova zastávka a zastavenie pri Dunaji v podaní Noli.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pro mně top Semafor, druhá zastávka a třetí Oli :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Leni to je to sklepní městečko u Strážnice? Tam je hezky ;)

    pobavil mě Josef...a vlastně i další...líbí se mi nejvíc asi ta od Edy ;) a Oli + Zdenka...a Miro...a Jirka...no fajnový týden ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lukáš, Jozef nafotil ako približne vidím okolo svet JA :))) vidím o kúsok viac...

      Odstrániť
    2. Ano Luky, sú to Plže v Petrove u Strážnice. Taký malý Hobitín :-)

      Odstrániť
    3. Ted jsme to koukali s Rozárkou a hned to poznala ;)

      Odstrániť
  5. Děkuji za pochvalu. Mě se opravdu líbí všechny fotky. Ke každé by se dal napsat pěkný komentář...

    OdpovedaťOdstrániť