pondelok 20. februára 2017

7. týždeň - téma "Láska"

Zdenka Cintulová


"Láska k práci naplňala kolegu celý život. 
A tak by to malo byť. Bohužial už nie je medzi nami. 
Česť jeho pamiatke"
Vanda Drinková


"Láska přichází až s věkem, 
to co je před tím, jsou jen chemické reakce."
Míra Dušánek


"Roznáška lásky"
Lukáš Hartmann


"Bezpečná láska"
Zdeněk Kamrla


Jirka Kotiš


"Všude je láska"
Eda Lisník


".... i po pětapadesáti letech...."
Milan Maxa


"Takto mi vyznáva lásku môj "elektroňák" Hugo... 
či doňho vložím nerv (1,9), obličku (3,6), myokard (2,4,7,8) 
alebo krv (5), vždy pošle srdiečko... ;-)"
Oľga Nyitrayová - NOLI


"Láska vyznaná na bobrej hrádzi v Kuchyni"
Dáša Sládková


"Nejmenší"
Jirka Šuran


"Horúca láska"
Miro Tomeček


"V nedeľu som fotila krst bratránkovej Sofie, najprv som 
chcela dať fotku celého kostola ako lásku k Bohu,
ale nakoniec som sa rozhodla, že na fotke môže byť 
viacej lások :-)"
Lenka Vízdalová


"Zahodíte kľúče do vody a je to láska naveky"
Jozef Žabka

3 komentáre:

  1. Tak pro mě je top tentokrát Eda a Noli...nacházení a vidění věcí jinak...GJ... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som si Luky hovorila, že Noli je top. A možno sa niekedy dočkáme fotku samotného Huga :-).

    OdpovedaťOdstrániť