pondelok 31. júla 2017

30. týždeň = téma "Čo mám rada/rád"

"Letný dážď"
Zdenka Cintulová


"Prohlížení fotek nejen velkých fotografů"
Jirka Kotiš


Eda Lisník


"Tonda"
Milan Maxa


"...mám rada (aj)  milé drobnosti..."
Oľga Nyitrayová - NOLI


"To přímo miluji"
Jirka Šuran


"Mazlík"
Miro Tomeček


"Pre niekoho obyčajná fotka, pre mňa splnený asi 15-ročný 
sen. Dostala som sa do Slnečných a riečných kúpeľov
v Luhačoviciach. Vždy som chodila okolo a neboli prístupné, 
až posledné 3 roky ich sprístupnili na opaľovanie. Takže 
až tento týždeň sa mi podarilo ich navštíviť. Samozrejme, 
hygiena nedovoľuje kúpanie. A práve  tento týždeň 
vodohospodári vypustili bazén, tak som ho nevidela napustený. 
Ale verím, že sa niekomu raz podarí túto nádhernú stavbu opraviť 
a sprevádzkovať.
Mám rada Luhačovice a stavby Dušana Jurkoviča."
Lenka Vízdalová


Jozef Žabka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára