pondelok 13. marca 2017

10. týždeň - téma "Radosť"

"Hurá na výlet!"
Zdenka Cintulová


Míra Dušánek


"7C = radost z bytí"
Lukáš Hartmann


"Největší radost, kterou jsem tento týden spatřil 
předvedla Romana, když si vyzvedla dárek od Adolfa Ziky."
Zdeněk Kamrla


"Máme novou koupelnu!"
Jirka Kotiš


"Když se vdává vnučka"
Jana Kučerová


"Radost z výhry"
Eda Lisník


"Shledání"
Milan Maxa


Oľga Nyitrayová - NOLI


"Útek do prírody....alebo,keď ti aj bodliaky prinesú radosť:)"
Dáša Sládková


"Zubák"
Jirka Šuran


"Jarná radosť"
Miro Tomeček


"Filip sedí v tatinovom kamióne... "
Lenka Vízdalová

2 komentáre:

  1. Za mě palec nahoru pro Milana. Jirkův Zubák mě pobavil:-)Je to radost koukat se na Radost.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento týden pro mě žádná pecka, všechno sice povedené, ale takové normálně povedené záběry ;)

    Nejvíc mě rzradostnil Zubák ;)

    OdpovedaťOdstrániť